30. 4. 2020
Zde naleznete nejčastější odpovědi na otázky spojené se změnami v souvislosti s COVID-19 v období březen — květen 2020.
Kde naleznu náhradní termíny představení?
Veškeré informace zveřejňujeme v aktualitě
Přehled nejbližších změn v programu, kterou si můžete přečíst
zde.
Vstupenky byly zakoupené online přes prodejní systém GoOut. Na koho se obrátit?
Všechny dotazy a požadavky související s online vstupenkami směřujte přímo na prodejní systém GoOut na emailové adrese
[email protected] (
včetně online platby přes službu Benefit Plus).
Vstupenky byly hrazené fakturou nebo přes službu Benefit Plus. Jak postupovat?
Při platbě vstupenek fakturou kontaktujte obchodní oddělení divadla (Jakub Adámek,
[email protected]).
Při objednávce nebo platbě kartou Benefit Plus
na pokladně divadla kontaktujte obchodní oddělení divadla (Jakub Adámek,
[email protected]).
Představení je přeloženo na náhradní termín. Je nutné vstupenky na nový termín vyměnit?
Vstupenky zůstávají v platnosti beze změny a nutnosti výměny. Na požádání Vám vstupenky rádi znovu vytiskneme s novým termínem.
Náhradní termín představení mi nevyhovuje. Jaké jsou další možnosti postupu?
Můžete si zvolit jakýkoliv
jiný termín představení (pokud je možný), nebo jiné představení dle Vašeho výběru z
aktuálního programu. Pro rezervaci vstupenek kontaktuje pokladnu divadla na čísle +420 542 214 903 nebo na emailu
[email protected].
Z aktuálního programu jsem nevybral žádné představení. Jakou mám ještě možnost?
Vstupné Vám bude vráceno v plné výši na
dárkový poukaz, který můžete libovolně uplatnit na pokladně divadla nebo online s
platností jeden rok od jeho vystavení.
Představení bylo zrušeno bez náhrady. Jakým způsobem se řeší kompenzace?
Za vstupenky zakoupené online přes prodejní systém GoOut Vám bylo vstupné vráceno automaticky na dárkový poukaz. V případě bližších dotazů kontaktujte prodejní systém na emailu
[email protected].
Vstupenky zakoupené v pokladně divadla je nutné řešit osobně v místě zakoupení. Po předložení platných vstupenek Vám bude vráceno vstupné v plné výši na
dárkový poukaz, který můžete libovolně uplatnit na pokladně divadla nebo online s
platností jeden rok od jeho vystavení.
Do kdy mohu řešit výměny vstupenek související s COVID-19?
Termín je stanoven do 30. června 2020. Pro představení, která byla přeložena na červenec, je termín řešení refundací 15. června 2020.
Kdy je otevřena pokladna divadla?
Pokladna je otevřena v pracovní dny
od 10:00 do 19:00. O víkendu je pokladna otevřena hodinu před začátkem představení.
Prosíme o dodržování hygienických nařízení a rozestupů u pokladny.
Pokud jste zde nenalezli dostačující odpovědi na Vaše otázky, nebo máte jakékoliv jiné dotazy, kontaktujte naši pokladnu telefonicky +420 542 214 903 nebo emailem [email protected].
Závěrem bychom rádi poděkovali všem divákům za přízeň a podporu, kterou nám v aktuální době projevujete. Věříme, že již brzy si společně budeme užívat kulturní zážitky nejen v našem divadle.
Těšíme se na Vás!
Vaše Divadlo Bolka Polívky